Ozgebayrak Merhaba kızlar, 4 haftalık hamileyim ilk bebeğim 😊 ama eskidende karın bölgemde çatlaklarım vardı çoğalmasını önlemek adına krem kullanmak istiyorum. Kullanıp memnun kaldığınız krem varmı yardımcı olursanız çok sevinirim. ❤️
Deletedmom623737 Ozgebayrak Biooil çatlak kremi kullanıyorm ben canım gebeliğimin başından beri 31 haftalığım bi çatlağım yok
papatya981 Ozgebayrak canım eğer beni dinlersen hiiiic boşuna para verme bu birazda genetik birşey kim ne derse desin ben arkadaşımla aynı anda hamile kaldım ben hiç birşey kullanmadım sadece göbeğim gogsum bacaklarım nemli olsun diye el kremimden sürüyordum arkadaşım gitti 250 TL kreme para verdi benden önce çatlamaya başladı annesinde de olmuş teyzesinde de var yani sonuç sana kalmış ☺️
Ozgebayrak Deletedmom623737 Öneri için çok teşekkür ederim ama iki adet ürün buldum birinin ambalajı pembe diğerinin sarı siz hangisini kullandınız acaba?
Bebek9 Ben hiç krem kullanmadım cok şükür hiçte çatlak yok 31 haftalık olduk. Ben gün de 5 litre su tükettim bence suyun etkisi cok oldu sizde su için ki cildiniz kuru kalmasın
Deletedmom623737 Bebek9 bence kullanmalısın en azından hakiki zeytin yagı felan sürebilirsin en önemli olan süreç bundan sonraki çoğu tanıdıklarım da 8 aydan sonra çatlama ya başladı
Ozgebayrak Bebek9 Önceden beri su alışkanlığım yok hele kışın 3 gün su içmesem aklıma gelmiyor 🙄 nasıl düzelteceğim bilmiyorum ama yinede teşekkürler 😊
Deletedmom623737 papatya981 250 tl cok tabi ama yinede önlem almak gerekiyor ya benim kullandıgım 90 tl gerçektende işe yarıyor uygun fiyata da var
Ozgebayrak papatya981 Benimde ailemdeki kadınlarda çatlak hep var ama en azından bi önlem alayım diyorum en azından çabaladım derim içim rahatlar yinede teşekkür ederim 😊
Bebek9 Ozgebayrak bende 1 bardak su anca icen insadım . Yanımda 1 buçuk litrelik şişe taşıyorum hergün 3 şişe bitiriyorum