37+3 dün geceden beri bel kasık ağrısı var bende adet sancısı gibi yürüyüş yapıyorum evimi temizledim makata baskı uyguluyor bebeğim su vs yok ama sancım hafif seyrediyor artmadı egzersiz ve squat da yapıyorum gitmek istemiyorum erkenden 4 Ocak kontrolumuz var bana akıl verin kızlar sıcak duş da aldım ne yapsam