Ozge11 Arkadaşlar nasıl anlıyorsunuz sağda mı solda mı ben 16 olucam bir farklılık göremiyorum belki de anlayamıyorum
Ozge11 Bugra haftası ilerlemiş olanlar illaki anlıyordur da benim haftalarımdaki arkadaşlar nasıl anlıyor acaba onu merak etttim çünkü bebişler daha çok küçük
Flz Benimkinin ayaklar hep solda, tekmeler solda 😂 demekki kendisi sagda toplanıyo 😍😍 zaten sağ ayagım sol ayagıma göre şişti Oğlumun kafası sağda oldugundan sag ayagım agırlık tasıyo ondan şişti galiba ne dersiniz 😂😂