Doğuma 2 ay kaldı ve ben nasıl beşik alacağıma karar veremedim anne yanı istiyorum sallanabilir çok yer kaplamayan fiyatta da çok pahalı olmayan yardımlarınıza ihtiyacım var nasıl bir beşik önerirsiniz uygun fiyatlı kullanışlı anne yanı tavsiyelerinizi beklerim kızlar