elisamelisa101 kelebekimm ayy yaptım şuan içiyorum ama tadı nekadar kötüymüş yaa katı oldu acaba yanlislik mi ettim ya mecbur zorla içiyorum wallq😀😀
kelebekimm elisamelisa101 biraz daha süt ekleyebilirsin yada çikolata. O zaman avokadonun tadı gidiyor. Ama inan bana vitamin deposu.
mor_menekse1 Aysll33 merhaba canım nasılsın bebeğinin durumu nasıl Allah yardımcın olsun minik mucizeni bağışlasın benimde ikiz gebelik bebeğim birinde gelişim geriliği var bilmiyorum napcam Allah’ın izniyle sag sağlim kavuşalım inşAllah dua et bol bol
Aysll33 mor_menekse1 Mrhb çok şükür teşekkür ederim gelişim geriliği dewam ediyor bu tür gebelikte kalbi durur diyor doktorlr değişen bir şey yok maalesef ama çıkmadı candan umut kesilmez rabbim kimsenij kucağını boş birakmasn hayırlı sağlıklı ewlatlar nasip etsin isteyen herkese 🤲🏻
elisamelisa101 kelebekimm ya birde ben 1 bardak süt ekledim 2 bardaklık çıktı acana hata mı ettim biyerde
mor_menekse1 Aysll33 Amin Rabbim Saglıkla kavuşmanın nasip etsin banada dediler her an kalbi durabilir Rabbime bıraktım Rabbim nasip etti verdi yaşatacak olanda odur gelişim geriliği var kan akışı bozuk doktora falan gitmedim o günden snra baklm ne olcak
Nzn_11 Merhabalar bizimde bebegimizde bi gerilik yok ama beyninde sıvı var beyni gelişmemiş diyor doktor aldirmami söylüyor napcaz hiç bilmiyoruz böyle bisey yaşayan var mi