Esraustaoglu Kızlar 23. Haftamdayım belim ağrıyor endişelenmelimiyim başına gelen varsa bilgilendirirse sevinirim
ipekveatlas Esraustaoglu 22 haftalığım bende belimin tek tarafı ağrıyo zor yürüyorum sizinde mi öyle acaba cok tedirgin oldum
Fnen Esraustaoglu tabii olabilir, ben fazla yürüdüğüm zaman hemen belim ağrıyor hatta zorlandığım için idrarımda kan bile çıkmıştı 🙁 o yüzden kendimi yürüyüş için zorlamıyorum
Hlt-seyma21 Esraustaoglu olabilir bende öyle oluyorum bir de uzun süre aynı pozisyonda kalmayın haraketlerin değiştirin ani de kalkmayın bana bugün doktor söyledi
Kgksdkgk65 Bende 12. Haftadayım ara ara sürekli alt karnım ağrıyor haftalardır. Normal mi bu, kesesi büyürken normal dediler ama böyle sanki açıyor gibi ağrıyor. Çok ayakta kalınca bel ağrısı da çok oluyor 🤷♀️