_ipekkkkk Ayni hafta gün canm seninle bana da bebeğin kafası çok asagida dedimisti tüylerin üstünde hissediyorum bende gece birden sancı bastırdı normal doğum yaptım ilkini oyuzden sancı nasi bişi biliyorum 2 gibi birden bastırdı bel ve kasık adet agrisindan daha şiddetli 3 dk bir geliyordu hastaneye geldim yatış yapıldı acilmam yok ama heran herşey olabilir çok müsait açılma olmaya dedi serum ve iğne yaptilar yatıyorum şuan sancım durdu biraz ama nişanım geldi bu arada arada bide yokluyor sancilar