Kızlar Erzurum şehir hastanesinde doğum yapan var mı? Memnun kaldınız mı?
Mevabebek 17 kasımda normal doğum yaptım şehir hastanesinde sorularınıza cevap verebilirim
?
Mevabebek bende merak ediyorum
_ezo bekleyelim o zaman