Fatma1hiranur 16+6 günlük hamileyim on dişim çok kötü agrıyor eşim akşam 8 de gelece hastaneye o zaman gidecem ama suan çok kötü durumdayım ne iyi gelir ya allah rızası için bilen söylesin kızlar
MaryRose Fatma1hiranur bende böyle bir durum yaşadım karanfil falan fayda etmedi süt içtim geçti. Ağzında biraz sütü tutarak iç özellikle ağrıyan kısımlara gelsin. Benim yaklaşık 15-20 dk da geçmişti. Şimdi her gün mutlaka 1 bardak süt içerim. Geçmiş olsun
ikicocukmeselesi Fatma1hiranur canım buz koy dışardan uyuştursun ay bu diş ağrısı çok çok kötü Allah şifa versin karanfilde koyuyorlarmış
Hilalkl Fatma1hiranur canım bak sarımsagı ez agırıyan yere koy o orayı inanılmaz acıkıtacak bende cok dayanamadım sonra hemen kesecek agrısını orayı uyusturcak onu yapamazsan cay bardagına yarım sirke yarım su koy 3 gargara edecek sekilde biraz tuz koy gargara yap oda hafifliyor
Hilalkl Fatma1hiranur evet canım benim gözümden yaş geldi canım ne kadar dayanırsan o kadar iyi orayı uyuturuyor gec yazdım ama umarım gecmiştir dişin