Hanımlar merhaba doğumdan sonra heyet raporu almayı düşünüyorum 6 ay ücretsiz izin almak maddi bir çöküşe sebebiyet verebilir şuan ki şartlarda çünkü acaba siz bu konu hakkında yardımcı olabilir misiniz? Özel hastane veya devlet hastanesinde nasıl alabiliriz veya ücreti varmı varsa ne kadar gibi 😬