LaleSnmez Yenidoğan bebeğe 1. Ay hepatit b aşısı vurulduktan sonra bebek normalden fazla kusmaya başladı. Sizce normal mi? Ne yapılmalı? Sağlık ocağına ulaşılamıyor. Lütfen yardım
[silindi] Aşıdan dolayı olduğunu dusunuyosaniz acile götürün derim doktor bakmalı burdan biz ne desek doğru olmaz çok geçmiş olsun Allah şifa versin