Senoshh ben ilk gebeliğimde doğuma alındığımda tansiyon yüksekliğinde protein kaçağı oldu acil sezeryan oldum tansiyonum bir hafta falan 14 ün altına düşmedi tamamen tuzu kestim kilo verdikçe 13 ün altına indi ama 1,5 sene boyunca ara ara yokladı beni 3-4 kez kardiyolojiye görünmeme rağmen kronik tansiyon olmadığını söylediler