Ahdhdjeinxnzhshseueu Kızlar nidicard ilaç kullanip bıraktıktan ne kadar sonra doğum oldu bilgisi olanlar paylaşabilir mi
Ahdhdjeinxnzhshseueu Ahdhdjeinxnzhshseueu Ben de şu an kullanıyorum doktorum 10 ocakta Bırak dedi bıraksam ne zaman dogum olur acaba
Ahdhdjeinxnzhshseueu Ahdhdjeinxnzhshseueu Ben de şu an kullanıyorum doktorum 10 ocakta Bırak dedi bıraksam ne zaman dogum olur acaba
Hellili Ahdhdjeinxnzhshseueu ben kullandığım halde erken doğum yaptım maalesef gelmek isteyeni hiçbişi tutamıyor galiba
Ahdhdjeinxnzhshseueu Hellili ya ciddimisn ben de bırakayım diyorum ama ne zaman olur hiç bı fikrim yok
Hellili Ahdhdjeinxnzhshseueu yani o sadece sancıyı engelliyor diye biliyorum ama benim sancım yoktu suyum geldi aniden
Ahdhdjeinxnzhshseueu Hellili kaçıncı haftada geldi suyunuz ve durduk yere mi yani iş falan mı yaptınız