Kızlar merhabalar öncelikle, benim skolyozum var ama derecesini bilmiyorum liseye geçeceğim sene gitmiştim son kontrollere açıkçası ve doktor asla dereceyi söylemedi ameliyat listesine adım eklendi ama ben küçüktüm korktum ve olmak istemedim. Bir daha da kontrole gitmedim🙄 32 haftalık hamileyim ve doğum konusunda kafam çok karışık. Normal doğum yapıp sonrasında sıkıntı yaşayanlar olmuş. Aramızda skolyozu olup doğum yapanlar var mı? Normal mi yaptınız yoksa sezaryen mi? Skolyoz derecesini biliyor musunuz? Ve son olarak bir uzmandan görüş aldınız mı doğum şekli için?