Şimdiki doktorlar çok ilgisiz şimdi yeni moda çıkmış cinsiyet söylemiyorlar, dördüncü gebelik benim ayy kurban olim o geçmişteki doktorlara ben sormadan cinsiyet söylediler.. ben aydın sökede oturuyorum 14 haftalik gebeyim zar zor randevu aldım suriyeli bi doktor var dilinden zati birşey anlamıyorum sadece ultrasyona koydu birşey demedi,bunlar ne biçim doktor yaa sınır oldum bende