Seas nese_gocuk reglinden bir gün önce olması sebebiyle gayet iyi, hemşire zamanını anlamamıştır. Güzel ve iyi düşünün!
ol_cay367 Çok iyi ben regldan 5 gün önce yaptırdım 248 çıktı testtede belliydi seninkinde de belli olur canım.
Mehgiz Ben regliden 2 gün önce yaptım çok silikti kan verdim 32 çıktı şuan 11 haftalık gebeyim kesinlikle çıkar moral bozma hiç
Bebek9 Adetime 5 gün varken 74 çıkmıştı . Cok şükür 31 haftalık olduk iyi düşün iyi olsun yüklesilir günden güne