Karkubra27 Serap_35 3 haftaliken benim 384 çıkmıştı bence normal bı beta yinede Allah gönlünuze göre versin
Tatlisannedilekk Serap_35 ikiz değil tek bebeğe hamilesiniz, ikizlerin değeri çok çok daha yüksek oluyor
1bocekanasi Serap_35 ikiz gebeyim beta değerinden değil ultrason muayenesinden sonra anlaşılıyor o haftalarda 😌
Serap_35 Karkubra27 1 kürtajım 2 kimyasalım var da bu 4.ncü ilk defa bu kadar yüksek çıktı betam da o yüzden şaşırdım canım çok sağol
Karkubra27 Serap_35 anladım hayırlısı olsun inşllah benimde kaybim çok oldu şuan 14 aylık bı kızım ve 14 haftalık hamileyim rabbim isteyen herkese yaşatsın 🙏🏻