Ben devlet hastanesinde yazdırdım devlet karşıladı 15+5 deyiz ilk 9 hafta falan bende kendi aldığım folikasiti kullandım folikactive di ben epilepsi hastasıyım ve epilepsi içinde ilaç kullanıyorum onun için o kullandığım folikasit bana etki etmemiş Yüksek dozda yazdı onu da devlet karşıladı