tuna_tuna 37. Haftadaym benimki şu an normal görünüyo çatı muayanesi dedğiniz şeyi her kontrolde yapıyolar bana 😀 yurtdışında böyle sanırsam hep alttan eliyle kontrol ediyo doktor her muayenede. Şu an normal görünüyo bir şey demedi doktor. Ama işte o doğum anında belli oluyo birazda şans. Su geliyo sancı geliyo ama açılma olmuyo o an çocuk tehlikeye girmesn diye sezeryana alıyolar. Yani nasıl olursa olsunda sağlıklı ve en az acı çekeceğmz şekilde olsun ☺️