senem4545 39+1 Hiç Açılmam Yok Sancımda Yok Bizim Gibi Bekleyenler Varmı Ne zaman Gelicek Bu Bebişler 🙄
Gull_94 senem4545 ıstemesenızde ıkı hafta ıcınde zaten dogacak o bebısler😂o yuzden sabredın az kalmıs zaten bırının 40+6 dıgerını 39+4 te dogurudm benn🤭
Gull_94 senem4545 sız her an gelecekmıs gıbı tetıkte olun yınede🤭bende cok bı belırtı gostermden anı gelen sancılarla baskadı dogumlarım hep
senem4545 Gull_94 Normal Doğum mu Oldu Bizim De Normal Doğum Gözüküyor Çok Endişeleniyorum Ya İçimde Çok Tuhaf Duygular Var 🙁