ikramomm bana cinsiyet tahmini yaptı ben 11de gitmiştim ikili taramaya erkekler genelde erkenden belli oluyomus bana erkek dedi ben şok oldum bu kadar erken belli oluyo mu diye sonra 1 hafta sonra sonuç çıktığında yine çağırdı gittim eminmisiniz erkek mi hala dedim evet dedi 😊 kimisi erken kimisi de 17 18 haftaya kadar göstermiyor değişiyor herşey gönlünüzce olsun ins