Merhaba kızlar 35+1 günlük hamileyim ve bebeğim 2300 gr 4 gün geride çıkıyor. Ve suyum çok azaldı. Bebeğimin hareketlerini de çok fazla hissetmiyorum. Eskiden çok oynardı şimdi neredeyse pek oynamıyor. Bugün nts ye girdim ve sancılarım çıktı doktor serum verdi akciğer geliştirici iğne yaptılar. Ve haftaya doğum olma ihtimali var. 36 haftalık bebek doğumu riskli midir?