Merhaba arkadaşlar ben dün muane olmaya gitmiştim doktorum şeker yüklemesi yapılması gerektiğini söyledi aç değilim dedim yinede yaptı yani tok karnına kan aldı şekeri içtim aradan 1 saat geçti yine kan verdim sonra eve geldim bugun öğrendim ki tokluk 199 cıkmıs bu test yanlıs olabilir mi baska doktora gittim bugun yarın gel tekrardan yapalım dedi anlattıgın gibiyse bu sonıcu ele almayalım dedi iki kere şeker içmek bebege zararı olurmu basına gelen varmı