Eezgiliiiiii ZZeynepP1903 ayy insallah bende o haftalari gorururm isimiz dahada kolaylasir bebisiniz suan kac kilo
ZZeynepP1903 Eezgiliiiiii amin canım görürsün insallah merak etme 🌸 ama dinlen bol bol iş falan yapma sakın uzun süreli oturma. En son 33+5 günlükken gittim canım 2232 gram 46 cm di boyu. Doktorum alttan muayene etti iki hafta sonraya kontrol verdi önümüzde ki cumartesi 36 oluyorum insallah o zaman gidicem bakalım ne kadar olmuş 🙊
zzeliizz C_ongun91 Bnde ikiz gebeyim canimm. 19. Haftamda hafif lekelenme ile gittim 2 cm açılmış ve rahim ağzı yetmezliği var 2 hafta olacak ben de yatıyorum öyle. Oturmak bile iyi değil diyolar. Dikkat edicez artk benim doktorum da 28 den sonrasini hedefleyelim inşallah sıkıntı olmaz Allah’ın izniyle dedi🤲🏻
C_ongun91 zzeliizz cok dusunmemeye calis ve lutfen yat. Ikizlerde serklajinda olsa malesef agirlik fazla oldugu icin riskli durumlar olusabiliyo. Hafta tabiki onemli ama kuvez suresince sunu gordum vaktinde dogup sagliksiz olan ama 26-27 haftada dogup sapasaglam ailesine kavusan bebisler var. insallahh vaktinde gelsin ama erken gelirsede saglikla gelsin. Evet oturmamaya calis. Hep yat sakin is yapma aklina takilan herseyi sor bana
Portakalimsi545 Merhaba kızlar. 22. Haftada bende oldum. Açılma varmış kısalık yok dedi. 23.Haftadayız şu anda kontrole gittim herşey yolunda. Yatırıyorum kalkmam yasak. Doktor 32-34 kadar gelelim inşallah sıkıntılı süreci atlatırız dedi. Bu arada bende 27. Haftalığım 1240 kg doğmuşum. ☺️
Seymmakck Bende şu an 19.haftama girdim kızlar gebeligimi öğrendiğimden beri çok ağrım vardı karnımda hep şu an öğrendim bende doktorum kontrollü gidiyor Allaha şükür 1 gece hastanede yattım serum prolatan iğne proteston verdiler şimdide evimdeyim hapa ve iğneye devam ediyorum yatış verdi bana haftaya kontrolüm var çok korkuyorum oğluma bisiy olucak diye doktorum serklaja şimdilik erken bünyemden dolayı dedi sanırım
Mucizehonay Eezgiliiiiii canm serklaj dan sonra mı enfeksiyon oldu yoksa serklaj öncesi mi enfeksiyon vardı Belirtileri varmıydı enfeksiyon nasıl anladın
Kullaniciadi 26 dayiz daha. Hele ayakları aşağıda ise o kadar sancı yapıyor ki. Batma baskı hissi falan oluyor. Böyle durumu yaşadınız mı, yaşadığınızda yaptığınız bişey var mı. Hareketleri aşağıda hissettigimde çok korkuyorum