Ulkermadn Filiko sizde Eskişehir desiniz dimi bende Eskişehir deyim 24 haftalığım haberleşelim. Geçecek mi bende 3 haftaya gidicem kontrole
Ulkermadn Filiko kendi doktorum görmez mi acaba. Ben Alper yurdasiper e gitmiştim 2,3 hafta sonra tekrar gel demişti dediği tarihten geçmiş oluyor ama gene ona gitsem kistleri görür heralde yada olmadığını görür. Sen kime gidiceksn
gulin-35 1Meltem- benımde aynı soylemıstı doktor cogu bebekte oluyor ılerleyen zamanda gecebılıyor takıbe aldı bır ay sonra gıttıgımde kuculmustu obur ay tamamen yok oldu canını sıkma
1Meltem- Ulkermadn Benim kadın doğum uzmanı gördü sonra ayrıntılıya gönderdi görürür bence bende 24 haftada kendi doktoruma 26 veya 28 de ayrıntılıya çağırdı doktor
Filiko Ulkermadn kendı doktorlarımızdakı makineler aynı degil kuzm perıntolog makineler daha ii gorebılıyr turgay hocaya gitmıstm 600 liraydı kim bilir sımdı ne kadar olmus tr doktorum hem turgay hem de esogü Mete tanır solemıs ti Mete tanır gıderım
Filiko Ulkermadn osmangaziyı arıcaz ya da gidip sekreterıyke konusup randevu akcaz oda ucret alıyor ama daha az