Kızlar merhaba, dün evimin camlarını silmiştim çokta yormadım kendimi açıkcası bebeğimin hareketleri iyi maşallah bugun görümcemle konuşurken cam sildiğimi söyledim oda bidaha sakın silme bebeğin kodunu kopar gibi bişey dedi (2 ay var doğuma) son aylarda olabilirmiş ilk kez böyle bişey duydum birde dediğim gibi kendimi yormadım yukarı aşağı eğilmedim kalkmadım dünden bu yana ikimizde iyiyiz ama aklıma takıldı bu korktum da açıkcası.