gulsah_12 Bugun 5. Haftaya girdim ve bıldıgınız kırmızı leke gördüm bi kere karnımdada ağrı var yerleşme kanamasımıdır sizce doktora gitsem herbırı bırbırıne yönlendırıyo doğru duzgun de sonuç söylemıyolar başına gelen varmı
Duy_gu gulsah_12 direk Dr git bekleme canım kanama kötü ne olur sa olsun kanama olduğu için ilgilenirler bence yönlendirme yapmazlar ciddi konu
bykarakan gulsah_12 leke yoğun kan vs hepsi çok tehlikeli önlem almakta fayda var bence görünmelisiniz doktora
3mlek2bebkannesi gulsah_12 başka hastaneye git o zamn canım progestan başlarlar benimde öyle olmuştu doktor düşücek boşuna ilaç vermicm dedi hemen başka doktora gittim ilaç verdi bir kere igne yaptı şimdi 2 yaşında
GizemB05 Bende de iki defa oldu doktor sıkıntı olmadığını söyledi bebek yerleşirken birkaç damla normalmiş
gulsah_12 3mlek2bebkannesi Allah bağışlasın inşallah bende gittim kese görünüyor dedi düşük ilacı verdi geldim öyle teşekkür ederimm
annesinin_beybisi gulsah_12 ben kullanıyorum daha önce bir düşüğüm olduğu için o zaman kullanmam için doktor vermişti şimdi henüz doktora gitmedim daha 4+1 iz ama kendim aldım dün kullanmaya başladım bir zararı yok ama faydası çok ben fitil gibi kullaniyorum ağızdan mide bulantısı yapar demisti doktor
HaticeTekin Bende 5haftaliken birden kanama oldu doktora gitm ve yerleşme kanaması dediler ertesi gün kanamam çoğaldı ve bebek düştü 😔