Kullanmaya devam ettiniz mi? Biri kullanıyorum diyo biri asla kullanmam diyo bende anlamıs değilim 🤷🏻♀️ Ev tipi olduğu için büyük makineler gibi atış gücü sağlamıyor can bile acıtmıyor. Ipl sistem olduğu için bana güvenilir geliyo ama tabi bilemem doktoruma sordum yanıtladığında buraya da yazarım siz ne düşünüyosunuz? Kullanan var mı bende ki cihaz braun pro 5 önerilerinizi bekliyorum 🌸