Dilekturhan Daha önce düşük yaptım 7 ay önce şuan yine hamileyim adetime 4 gün var beta hcg baktırdım 4 gün önce 37.26 dı dün bastırdığımda ise 37.50 olmuş hiç yükselmemiş diyebilirim acaba adet tarihi geçince yükselme olur mu böyle birşey yaşayan var mı korkuyorum bebeğimi kaybetmeye
pamuk_anne Dilekturhan kan değeri 2 gün arayla bakıldığında 2 katına çıkmış olmalı. Kimyasal gebelik yaşıyor olabilirsin, ister 1 hafta kadar bekle kimyasalsa zaten kanama olur adet gibi, istersen de doktora git.
Happymammy Dilekturhan sizi üzmek istemem ama sağlıklı bi gebelik gibi durmuyor. Umarım sağlıkla sıhhatle kucağınıza almanızı nasip eder rabbim 😟
BuseBasderici İki günde iki katı artış olması lazımdı. Kimyasal gebelik olabilir. Doktorunuza görünün
kizannesii Geç döllenme de olsa 4 günde epey artmış olması gerekirdi kuzum tekrar bi doktora gitmelisin bencede😔