Yelizzzz34_ Merhaba arkadaşlar 23 haftalığız ve bugün detaylı ultrasona gittik herşeyimiz güzel çok şükür fakat bebeğin eşi aşağıda dedi doktorumuz 👀7. Aya kadar düzelebilir düzelmezse durum riskli dedi. Bu durumu yaşayan var mı?
Sed22-09 Yelizzzz34_ riskli olan bişey yok canım çıkmazsa mecburi sezaryen olacaksn benim 13. Haftada plasenta aşağıda olduğu için yoğun bir şekilde kanamam oldu 10 gün sadece tuvalete kadar git gel yaptım sonrasında işime bile geri döndüm ileriki haftalarda plasenta yukarı çıktı normal doğum yaptım korkulacak bişey yok içini ferah tut dediğin gibi çıkmazsa sezaryen olacaksn doğumunu etkiliyor tek ama sen kendine dikkat et ağır şeyler kaldırma asla
Aayyssuu Yelizzzz34_ 22. Haftada benimde aynı şekilde aşağıda olduğu söylendi detaylıda cAnım şuan 29. Haftadayım yukarı çıkmış arka duvara yerleşmiş dedi doktorumuz bu süre zarfında da sol tarafına yatmamı ağır işten uzak durmamı söylemişti dediği gibi de çok şükür yukarı çıktı inşallah seninde çıkar çünkü birçok kişide duydum 😊💐
Yelizzzz34_ Sed22-09 bebeğim sağlıklı olsunda doğum nasıl olursa olsun hiç sıkıntı değil ❤️ İnşallah düzelir bakalım
Yelizzzz34_ Aayyssuu ya bir şey sorabilir miyim 👀 bu durumdayken doktorunuz ilişkiyi yasakladımı bana bir şey söylemedi merak ettim
Aayyssuu Yelizzzz34_ bende kanama olmadığı rahim ağzını tam kapatmadığı için ilişki yasak demedi canım 😊💐
Ceycey54 Yelizzzz34_ şuan 14 haftalığım benim baştan beri aşağıda dedi dr um .1 ay sonra tekrar gideceğim bakalım yukarı çıkacak mı
o1anneadayi Yelizzzz34_ hic riskli bir durum değil canım benim 12. Haftadan beri aşağıda 31 haftaligiz hala aşağıda ama rahim ağzını tamamen kapatmıyor doktorum normal doğum bile yapabilirsin dedi şükür hiç kanamam falan da olmadı
Aselinkooo 22+5 de aynı şeyi söyledi ilişki yasak yorulmak yasak 32.haftada tekrar bakıcak mış ondan somra karar verilicek. Kan bankası olan bi hastanede doğuö yapman gerekir riskli çok kanamalı bi ameliyat dedi. Bende baya korktum :( umarım yukarı çıkar.
Aselinkooo gozgozanne maalesef canım. Diğer yorumda detay, verdim. 36,ya kadar bekleniyor muş çıkması için. Öyle bi durum varsa kesinlikle stres yapmayın yasaklara uyun. İnşallah düzelir. Benim çok stresli sıkıntılı geçiyor maalesef.