Aynurm 11.1 haftalik hamileyim, 2 gun once parcali kanamam oldu, ben bebegi dusurdum zann ettim, ama sukurler olsun ona bisey olmamisti. Hematom var, doktor cok buyuk dedi. 5 sm civarinda ve bana cleksan igne yazdi. Hematomda cleksan igne yaptiran oldu mu?
Gozdecolak Canım merhaba bende 13 haftalık hamileyim ve bendede şuan hematom var 😓 keseye çok yakın biyerde. Sende bir gelişme varmı bebeğin sağlıklımı