Merve2234 çörek otlu minik kurabiye yapabilirsiniz, starbucks kurabiyesi yapabilirsiniz onu pişirmeden direk buzluğa atıp istediğiniz zaman pişiriyorsunuz. İstediğiniz her hangi bi poğaça yapıp atabilirsiniz poğaçalara hiçbir şey olmuyor 😊 ben tarta yaptığım zaman kalanını atıyorum buzluğa yiryeceğimiz zaman çıkarıyorum taptaze oluyor sanki yeni yapılmış gibi