Ben özele gittim fakat pişman oldum. 220 tl vermenin çok da bir önceliği ve ilgisi olmadı. Ultrasonografideki doktor inanılmaz kıl bir adamdı. Sorduğum hiçbir soruya cevap dahi vermedi. Hatta eşim çok sinirlendi sen bu hastaneye bir de para mı veriyorsun diye. Sonuç 1 hafta sonra dendi. Sonucu aldım doktora da gösteremedim çünkü doktorum izne ayrılmış 😒 Bence devlete git derim. Yaşadıklarıma istinaden💕 Hayırlı sonuçlar alırsın dilerim 💕