Arkadaşlar bebeğim ultrason da başını plasenta ya yaslamış, eliyle yüzünü kapatmış bir şekilde duruyordu. Çok fazla hareketli de değildi.
Son zamanlarda biraz üzüntülü stresli günler yaşadım. Acaba onlardan etkilendiği için mi öyle duruyor.
Eşim de, doktor kötü bişey olsa da sana söylemez falan dedi iyice moralimi bozdu.
Elimde değil,çok hassaslastim . Herkesin en ufak hareketine sözüne takip ağlıyorum
Bu ruh durumu herkeste böyle mi yoksa bendemi problem var.
Aynı şeyleri yasayan arkadaşlar var mı?