Herkese merhabalar. 19+5 günlük gebeyim dün Dr. Gittiğimde kalbinde yaklaşık olarak 2.5mm kadar bir açıklık olduğunu söyledi. Kayseri de Mustafa Başbuğ isimli bir doktora yönlendirdi bizi. En erken haftaya perşembeye randevu alabildim. Ama bu konuda bir fikri olan daha önce kendisi ya da bir tanıdığı böyle bir durumla karşılaşan var mı acaba? Çok teşekkürler