Funday35 Busem44 Doktora gitmeniz gerekli düşük tehlikesi de olabilir en azından progestan verirlir iğne yapılır bekle hiç canım
Minnaksercecik Busem44 cnm doktora git acilde bakarlar progestan kullandım ben 1 aydan fazla oldu akıntım
Oglusununannesi06 Kan uyuşmazlığiniz varsa ondan dolayı olabilir bendede kan uyuşmazlığı vardı acile gittim iğnesi yaptılar