Ayselsvr Merhaba sevgili anneler☺️🙏🏻 Bugun doktor kontrolüm vardı bebeğim 24+2 günlük kilosu 657 gram + - 90 gram oynama payı var diye ekledi sizin bu haftalarda kaç gramdı bebeğiniz normal mi acaba ultrasonda tam 24 haftalık çıktı birazcık endişe ettim 🥺
Minnakkurabiyeveannesi27 Ayselsvr kuzum 570-675 gram arası olması gerekmia seninki de gayet ideal kilo da asıl kiloyu bebekler 7. Aydan sonra alıyor o yüzden kafana takma sen düzenli beslen yeter annesi
Semra12344 Ayselsvr bende nisan annesiyim 🥰 bende en son 20 de gitmiştim 427 gramdı 🧿🥰 haftaya gideceğim tam 24. Haftada olacağız bakalım ne kadar oldu çok merak ediyorum 😂
mucizegebelik6 Bende nisan annesiyim en son 21 de 468 gramdık iki hafta snrA kontrolümüz var bende merak ediyorum
Arashsn mucizegebelik6 merhabalar doktorunuz mu söyledi tam olarak dogum tarihinizi sezeryan mi normal.mi dogum yapacaksınız
Arashsn Semra12344 sizin doğum sezeryan mi yoksa normal mi bende sizinle ayni haftalarda yim.ne zaman doğum olacağını bir türlü hesaplayamiyorum☺️
mucizegebelik6 Arashsn ultrason kağıdında 27 nisan yazıyor ama tup bebek olduğum icin 37 38. Hafta sezeryana alincam insalah
Semra12344 Arashsn ben normal düşünüyorum ama tabi sezeryanada karşı değilim bebeğimin gelişine bağlı. Doktorumla daha bu konuyu hiç konuşmadık. Son adet tarihime göre 28 nisan gözüküyor sağlık ocağındaki ebem de bebek için dosya tutuyor onda da bu tarih yazıyor ama ultrasonda sürekli değişiyor öne geliyor bebek önden gittiği için haftaya kontrole gittiğimde soracağım doktoruma ☺️
Suzan-mustafa55 mucizegebelik6 neden erken doğum bende tüp bebek annesiyim doktorum herşeyin normal gidiyor normal doğum olucak diyor
Arashsn Semra12344 son adet tarihinin nedir acaba ☺️ hakkinizda hayırlısı olsun inşallah gönlünüze gore olur herşey
Sssna Ayselsvr erkek canım. Ama bacak boyuda 3 hafta önden gidiyor. Benim ailem çok uzun benim boyumda 1.78 . Her bebek farklıdır normal standartlardaysa hiç kafana takma
FDM220 Ayselsvr 24 haftalıkken 800 gramdı ama her bebek farklı oluyo gelişimi önemli olan doktorunun ne söylediği.
Suzan-mustafa55 @“Ayselsvr”#p19587131kuzum biz 24 haftada 900 grm dik sıkıntı yapma zaten bebekler 30 haftada fazla kilo alıyormuş bizim kilomuz 9gun önde olduğu için fazla maşallah kuzumada
mucizegebelik6 Suzan-mustafa55 tup bebekte genelde doktorlar bebegi riske atmamak icin sezeryan alırlar benim tup bebei arkadaslarim da hep sezeryan oluyor. Özel doktorum ve bende oyle Karar verdik 9 yıldan sonra gelen mucizemi riske atmak istemedim ☺️ Tabi şimdi linc etmesinler boyle diyorum diye. Bu benim fikrim :))