Mnur İyi gunler 2. bebeğimiz olucak ilk kızımın ismi zeynep azra 2 bebeğimizede 2 isim koymak istiyoruz Eşim umay istiyor yanına ne olabilir uyumlu güzel önerileriniz varmı ben Duru veya Nida düşündüm ama bilemedim sizce?
Minnakkurabiyeveannesi27 Mnur Umay Nida çok güzel isim ikisi bir arada söylenebilir en azından iki isimde ben en çok buna dikkat ederim yoksa çocuklar tek isime alisiyorlar okul döneminde sıkıntı oluyor o yüzden söylenebilecek tarzda ikili isim olursa daha iyi olur
[silindi] Mnur Benim eşimde Umay istiyor ve asla vaz geçmiyor 🤦 Bende 2. İsim dusuneyim dedim ama sanki hiç uyduramiyorum 2. İsim 🤦🤦