Selam kızlar, 37+2 haftalık hamileyim. Bugün ilk defa cati muayenesi oldum ve kemiklerimin çok dar olduğunu soyledi doktor. Muayenede de baya canim yandi. Normal doğum istiyorum ancak doktor zor oldugunu soyluyor. Yinede acilma olacakmi diye sancilanana kadar bekleyecegiz. Merak ettiğim boyle catisi dar olup dogum sirasinda acilan var mi? Tecrubelerini paylasirlarsa cok sevinirim.