Eymen72 yanı açıkcası sendekide e bebekde 80 tlden aşagı degil çöp oldu diye düşünme inan zaten o setin o kdar uygun olmasına nasl inandın kız zaten gömlekler 50 tlden asagı degil bebekler için birde tulumu var içinde bu kadar uygun olması tuaffı başta