Kızlar eski postlarımı görenleriniz olmuştur bebeğim üç haftadır küvözde doğduğundan beri küvözde yolu gözlüyorum bugun doktorla taburcu olup olamayacağımızı konuştum çok şükür bebeğimin bi problemi yok ilk doğduğunda emmiyordu şuan emiyor tabi çok kuvvetli olmsada emiyor , uyku apnesi problemimiz vardı şükür oda geçti. kilo için tutuyorlar şuan bizi 2500 olunca zaten çıkacaktık şuan 2460 ve ben 40 gr için birkaç gün daha ondan ayrı olmak istemiyorum. Doktorda bana besleeybileceğine inanıyorsan çık dedi ben çok korkuyorum bebeğime yetemem diye fikirlerinize ihtiyacım var 😣