3 aylık hamileyim Pazartesi günü kontrole gittim doktorum her şeyin yolunda olduğunu söyledi hiçbir sıkıntı olmadığını söyledi dün akşam kahverengi akıntım geldi bugün sabah Doktorumu aradım kırmızı rengine dönerse gel dedi şu anda bir sıkıntı yok dedi kahverengi leke sizce normal mi neden oluyor olabilir başına gelen var mı