Bende özel hastane ile başladım , amniyosentez için üniversite hastanesine gittim ilgileri hoşuma gitti. Normalde devletin hiçbir kurumunu sevmem , hiç insan gibi ilgilenmezler . Görüntü konusunda evet devlette doktor sadece kendisi bakıyor çıktı da vermiyor. Yine 1-2 sefer özele de giderim diyorum özellikle son ayda güzel bir ultrason görüntüsü için ama doğumu üniversite de yapmayı düşünüyorum 3bucuk 4bin özelde doğum parası vermektense..