Gamze_akgunn benim 16. Haftamda çıktı, korkmayın sizde de sonradan çıkmış olabilir. Çünkü önceki verdiğim tüm testler normaldi. Aslında 4 oranı normal zaman için ideal ama gebelikte 2nin altına düşmesi gerekiyormuş. Dahiliye doktoruna göründüm ilaca başladı, her sabah aç karınla ilaç içiyorum şimdi iyi çok şükür