miraninannesii Assem ben kullanıyorum canım şuan bı sıkıntı yok çok şükür pkodan dolayı coraspirin verdi doktor
Sulesaglam Assem 9+5 pregostan kullanıyorum sadece kanamam fazla ve ultrasonda kanama alanları çok fazla gözüküyor
Assem miraninannesii bende corasprin ve progestan kullaniyorum canim. Kese etrafinda cok az kanama var dedi ama kendiliginden gecer sıkıntı yapma dedi. Umarim dedigi gibi olur
Duduzeynep13- Assem merhabalar benim de kese nin biraz uzağında kanama var doktor ödem de olabilir dedi tehlikeli bir durum yaratıcağını sanmıyorum yine de progestan kullanmaya devam et dedi
Duduzeynep13- Duduzeynep13- Duduzeynep13- yani bu durum çok canımı sıkıyor dikkat ediyorum hiç bi iş yapmıyorum beni zorlayacak