Nebyaa canım merhaba 20 haftalık hamileyim dün hastaneye gttım, bebegımi in hareketlerini hıssedemedıgımi sadece ıkı gundur hafif hafif hareketlenme var gbıydı dedgımde doktorumuz 20. Haftaların ortalarına dogru tamamen hıssedersiniz 1 gun hissedip 3 gun hıssetmeyebılıtsın korkma cnkı bebegın daha cok kucuk ama 24. Haftadan sonra tamamen hissettiğinde 2 3 gun hissetmessen o zaman muayane olmalısın dedı