Gamzeeenlcl İlk hamileliğim 6. Haftadaydım sabah kan verdim eve geldikten yarım saat sonra kanamam oldu tekrar hastaneye gittik sonuç yüksek ama düşük yapıyormuşum dış gebelikmiş üzdü beni bu sonuç 🥲
Sulesaglam Gamzeeenlcl canım hayırlısı böyleymiş demekki çok zor bir durum ben kalp atışını duydum şuan 9+5im ve sürekli kanamam oluyo kanama alanları çok fazla ve heran düşük olabilir diyo doktor bekliyorum öyle sadece
Gamzeeenlcl Sulesaglam Allah’ın izniyle bu tehlikeyi atlatırsın canım yaaa bende çok heyecanlıydım bu süreçte ama kısmet değilmiş hayırlısı olsun hakkımızda 🙏❤️
Sulesaglam Gamzeeenlcl amin inşallah üzülmemeye stres yapmamaya çalışıyorum kendimi etkilememek için ama bı aklımda hep nolcak düşecek mi acaba diye düşünmeden edemiyo
Gamzeeenlcl Sulesaglam iyi düşün iyi olsun kuzum herşey kısmet kısmetten ötesi yok derler yA gerçekten de öyle içini ferah tut dua et sadece umarım herşey çok güzel olur bebişini kucaklarsın Allah’ın izniyle 🌸🙏
Gamzeeenlcl Sulesaglam Allah bağışlasın canım bana da dua et lütfen bundan sonrası için Allah hayırlı bir gebelik hayırlı bir evlat vizede nasip etsin 🙏