Benim bugün doktor kontrolüm vardı geçen hafta keseyi görememiştik bu hafta da doktor karından göremedi sonra alttan bakacağız dedi ve epey zor gördü korktu biraz kızlar normal mi bu ?? haftaya yine gel büyümesine bakalım dedi endişelendim biraz bir sıkıntı olmaz dimi ? Yaşayan var mı böyle bişey 😞