Bernako Sabah kasık bel ve bacak uyuşması şikayetiyle doktoruma geldim. Önce dahiliyeyede muayene oldum. Covid testi falan verdim. Şimdi hekimim nst istedi. İnşallah sancı çıkmaz. Dua edin lütfen 🥺
Bernako Sancı çıkmadı çok şükür 🙏🏻 bol bol dinlen dedi. Bebeğin hareketleri çok fazlaydı. Nstde de öyleydi. Çok şükür temiz tahliller ve nst 🙏🏻 İnşallah covidde negatif çıkarda derin bir nefes alırız 🤗
Bernako Dilaraa1 halsizlikte vardı bende canım ve baş ağrısı o yüzden isteyelim bakalım içimiz rahat etsin dediler
Dilaraa1 Bernako Rabbim korusun hepimizi valla psikolojimiz allak bullak oldu bir yerimiz ağrısa hemen korkuyoruz 🥺 zaten hamilelikte cok agri yaşıyoruz bide bu virüs bizi iyice mahvetti