Merhaba kizceler nasilniz?bi sorum var..Regl olan donemler regl yaklastigi zaman gogus hassasiyetim olurdu..ama simdi hicbisey yok boyle olupda hamile oldugunu oyrenen varmi?sadece halsizim,bacaklarim agriyor ve uyumak istiyorum..ara arada kasiklarimda iyne batmasi gibi bisey oluyor..bat 5ocak